ההבדל בין פינוי דירות להובלת דירות

קרדיט: שי פינוי דירה

אנשים רבים עשויים להתבלבל בין פינוי תכולת דירה לבין שירות הובלת דירות. אלו הם שירותים שונים בתכלית וחשוב מאוד להבין את ההבדל ביניהם. משתמשים בהם בנסיבות שונות, אך יתכן גם קשר מסוים בנסיבות מסוימות, כלומר קשר שבו תזדקקו בו זמנית לשני סוגים השירותים. ומכיוון שאלו הם שירותים שונים, בדרך כלל הם ניתנים על ידי חברות שונות – כלומר ישנן חברות המתמחות בפינוי דירות וישנן חברות בעברת שירות.

ההבדל העיקרי הוא ביעד של הדברים שמוציאים מהדירה. העברת דירות היא כאשר אנשים עוברים למקום מגורים חדש והם זקוקים לשירות שיסייע להם להוציא את הדברים מהדירה הישנה ולהעבירה מהדירה החדשה, שירות שונה מאוד מפינוי דירות.

בהעברת דירות הרהיטים וכל הרכוש שבדירה חשוב לבעליו ולכם הם שוכרים חברה אשר תארוז, תפרק ותפנה אותו בזהירות על מנת להביא את כל הרכוש אל היעד החדש. לעומת זאת שירות פינוי דירות הוא שירות שאנו מזמינים כאשר איננו מעוניינים ברכוש שבדירה. הכוונה לפנות אותו לאתרי פסולת, אתרי מחזור, תרומות לנזקקים או למכור את מה שאפשר למכור. חברות להעברת דירות אינן ערוכות להעניק שירותים אלו ועליכם לפנות לחברת פינוי דירות.

חברת פינוי דירות אינה מתעסקת באריזת הרהיטים ושמירה והובלה זהירה. חברה לפינוי תכולת דירה אתם שוכרים במטרה אחת – להעיף מהדירה את כל מה שאתם לא צריכים ולקבל דירה נקייה. כאשר הדירה שלכם נקיה מרכוש אתם יכולים לשפץ אותה, להשכיר אותה או למכור אותה. אך כאשר הדירה שלכם היא מחסן לא ניתן לעשות איתה כלום ולכן אתם זקוקים לשירותי פינוי רהיטים ופינוי תכולת דירה.

בדרך כלל אתם זקוקים לשירותי פינוי תכולת דירה כאשר אתם מקבלים דירה בירושה ואינכם זקוקים לכל החפצים שבה. זהו שירות מוכר של פינוי דירות נפטרים. אך כמובן שיתכנו גם נסיבות אחרות בהם תזדקקו לשירות. לעומת זאת מעבר דירה מתרחש כאשר אתם משנים את מקום המגורים.

ישנם מקרים בהם בעת מעבר דירה תזדקקו לשירות פינוי דירות. אנשים רבים מתייחסים למעבר הדירה בסימן של התחלות חדשות. לא רק שהם משנים את מקום המגורים הם גם רוצים לחדש את הבית ולכן משאירים מאחוריהם הרבה מאוד רכוש. תמיד יש משהו שהם ירצו לקחת, אבל בסופו של דבר הם עשויים להשאיר מאחור הרבה מאוד דברים. במקרה שכזה אין טעם לשלם לחברת הובלות שתעביר את הדברים, אלא לחפש חברה לפינוי דירות.

אם זה המקרה שלכם, יתכן שתוכלו לקבל שירות פינוי דירות חינם. הסיבה לכך היא שאנו קונים תכולת דירה. את הדברים שאתם לא צריכים יש אחרים שצרכים ויתכן שאנו עשויים למצוא להם שימושים. לכן ישנם מקרים בהם אנו מבצעים פינוי דירות בחינם ושכרנו הוא תכולת הדירה.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן